سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی سینماها در کردستان

مدیرامور سینمایی حوزه هنری کردستان گفت: با اتمام تعطیلات کرونایی سینما‌های استان نیز که از هفته پیش تعطیل شده بود امروز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حیدر مرادی مدیرامور سینمایی حوزه هنری کردستان اظهار داشت:با توجه به وضعیت استان در موج پنجم کرونا و به احترام کادر درمان و همچنین ایام عزاداری امام حسین (ع) و یارانش، سینما‌های حوزه هنری استان در شهر‌های سنندج، سقز و بیجار از ۲۳ تا ۳۰ مرداد به مدت یک هفته تعطیل شد.

او با بیان اینکه سینما‌های استان از امروز ۳۱ مرداد مجددا فعالیت خود را از سر گرفته اند، افزود: در تمام برنامه‌های سینما‌ها رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مدنظر است و فیلم‌هایی که قبل از تعطیلات روی پرده بود مجددا اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان به عناوین فیلم‌های اکران شده در سینما‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: دینامیت، مدیترانه، سیاه باز، بوتاکس و آبجی از جمله فیلم‌هایی است که هم اکنون در سینما‌های استان اکران می‌شود.

استان کردستان با جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر دارای ۱۴ سالن سینمایی در شهر‌های سنندج، سقز، بیجار و مریوان است که ۱۳ سالن آن متعلق به حوزه هنری است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: سینما ، حوزه هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.