سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

حریق و حادثه مرتبط با هیئت‌ های مذهبی شهر اصفهان نداشتیم

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تاثیر اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی در دهه نخست ماه محرم حریق یا حادثه مرتبط با هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان نداشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آتشپاد محسن گلابی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورا حادثه‌ای مرتبط با هیئت‌های مذهبی و محل‌های برگزاری مجالس عزاداری در شهر اتفاق نیفتاد و در این زمینه اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه بسیار مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه این سازمان در روز تاسوعا ۱۹ مورد مستقری، ۱۷ مورد گشت ایمنی و ۱۰ مورد بازدید فرماندهان داشته است، افزود: روز عاشورا نیز ۲۲ مورد مستقری، ۲۲ اطفائیه، ۲۳ مورد گشت ایمنی و ۱۲ مورد بازدید فرماندهی در شهر انجام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به آمار ۱۲ هزار و ۲۵۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ در دهه نخست ماه محرم امسال، تصریح کرد: در روز‌های تاسوعا و عاشورا در مجموع دو هزار و ۴۴۰ تماس با شماره ۱۲۵ آتش نشانی برقرار شده و خوشبختانه در این دو روز فعالیت هیئت‌های مذهبی بدون حادثه انجام شد و شهروندان در آرامش کامل عزاداری کردند.

وی با بیان اینکه در روز‌های تاسوعا و عاشورا ۱۹ مورد حریق و ۲۹ مورد حادثه به آتش نشانی گزارش شد، گفت: در دهه اول محرم ۱۵۵ مورد حریق، ۳۱۴ مورد حادثه اعلام شد که خوشبختانه هیچ کدام مرتبط با هیئت‌های مذهبی شهر نبوده است.

آتشپاد گلابی ادامه داد: در هشت روز نخست محرم امسال هر شب ۱۰ مستقری و ۲۰ گشت ایمنی مرتبط با هیئت‌های مذهبی انجام شد و در هشت شب اول نیز مورد حادثه یا حریق مرتبط با هیئت‌های مذهبی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد نجات یافتگان از حریق و حوادث در دهه نخست ماه محرم ۳۲۵ نفر بوده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.