سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه پاسداران:

سپاه مشارکت خود را در مبارزه با بیماری کرونا ادامه می‌دهد/ واکسن نورا وارد فاز دوم آزمایش بالینی شد

سردار سلامی گفت:طرح شهید سلیمانی ابتکاری واقعا خوب بود امیدواریم با مشارکت مردم ،بسیج ،سپاه و علوم پزشکی بتوانیم بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف خود را از سفر به کرمان بازدید از طرح های مشارکت بسیج و سپاه در کمک به قطع زنجیره کرونا دانست و گفت: هدف اساسی ما عمل به فرمان مقام معظم رهبری است و ورود بسیج و سپاه و در تحقق طرح شهید سلیمانی برای قطع رنجیره کرونا است.

 وی با ابراز اینکه "امروز از تعدادی از مراکز واکسیناسیون کرمان و بیمارستان حضرت فاطمه (ع) نیروی زمینی سپاه بازدید کردم" اضافه کرد: دوستان ما در این بیمارستان کار ارزنده‌ای را انجام داده موفق شدند ۶۴ تخت به تخت‌های بیماران کرونایی این بیمارستان اضافه کنند.

سردار سلامی تصریح کرد:تاکید ما این است سپاه مشارکت خود را در مبارزه با بیماری کرونا ادامه دهد، طرح شهید سلیمانی ابتکاری واقعا خوب بود امیدواریم با مشارکت مردم ،بسیج ،سپاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

 فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: واکسن «نورا» در مرحله اول تست بالینی موفقیت‌آمیز بود و وارد فاز دوم آزمایش‌های بالینی شده‌ایم.

وی در پایان گفت: تولید واکسن مراحل طبیعی خود را طی می‌کند که ان شاءالله ظرف چند ماه آینده واکسن به مرحله نهایی می‌رسد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
جالبه میگن کرونا است مردم نباید سفر برن خودشان میرن با کلی جمعیت .... بعد تو اون استان کلی خبرنگار و مسئول دنبتلشون. به نظرتون این موضوع موجب شیوع کرونا نمیشه؟! آیا مسیولان استانی قادر به این بازدیدها و افتتاح ها نیستن؟!