سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود زورف و روبلف به فینال تنیس مسترز سینسیناتی

الکساندر زورف و آندری روبلف در مرحله نیمه نهایی تنیس مسترز سینسیناتی استفانوس سیتسیپاس و دنیل مدودف را شکست دادند و به فینال صعود کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقه نیمه نهایی مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی الکساندر زورف در یک دیدار تماشایی و  پرتنش که ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه به طول انجامید موفق شد، استفانوس سیتسیپاس تنیسور یونانی را  شکست دهد و به فینال رقابت‌های مسترز سینسیناتی راه یابد.

زورف آلمانی ست نخست را ۶ - ۴ از آن خود کرد و در ست دوم نیز ۲ - یک پیش افتاد، اما سیتسیپاس به بازی بازگشت و ۶ - ۳ پیروز شد تا مسابقه به ست سوم کشیده شود. در ست سوم نبرد ۲ تنیسور  به اوج  خود رسید و قهرمان مسابقات تنیس المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی که در این ست ۲ بر یک  عقب افتاده بود در تایبریک  سیتسیپاس را مغلوب کرد تا برای نهمین بار به فینال مسابقات  مسترز صعود کند.

 پس از پیروزی زورف در ست اول، سیتسیپاس برای استفاده از سرویس بهداشتی همراه با کیف خود زمین را ترک کرد، اما این وقفه بیش از حد طول کشید و باعث اعتراض زورف شد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز آندری روبلف به مصاف دنیل مدودف هموطن خود رفت. روبلف موفق شد ۲ بریک و با نتایج ۱-۶، ۶-۳ و ۶-۳ مدودف را شکست دهد و  به فینال مسابقات مسترز سینسیناتی راه یابد.

این پیروزی برای روبلف از این جهت  حائز اهمیت بود که توانست پس از چهار ناکامی متوالی دنیل مدودف را شکست دهد تا دومین بار به فینال مسابقات مسترز تنیس راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، دنیای ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.