سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان بهزیستی واکسینه می‌شوند

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: مددجویان با حمایت بهزیستی در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

پژمان پورشبانان معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پذیرش افراد برای ارائه خدمات بهزیستی به دو صورت انجام می‌شود. روش اول از طریق غربالگری و شناسایی آن‌ها و روش دوم با توجه به درخواست خود فرد و از طریق ادارات بهزیستی، مجتمع خدمات بهزیستی یا مراکز مثبت زندگی است.


او افزود: افراد زیر نظارت بهزیستی بیشتر بیماران اعصاب و روان، جسمی حرکتی، گفتاری، شنوایی و بینایی هستند. در وضعیت کنونی اگر مددجویی دچار بیماری کرونا شده باشد سازمان هزینه درمان آن‌ها را تا حدودی پرداخت کرده است.


معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان اشاره کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی و جدول آموزش پزشکی واکسیناسیون در مراکز بهزیستی شامل چهار فاز شده است که در فاز اول شامل پرسنل بیمارستان‌ها، پرسنل خانه سالمندان و سالمندان مقیم این مرکز، فاز دوم مددجویان بالای ۱۸ سال سایر مراکز شبانه روزی و پرسنل این مراکز، فاز سوم پرسنل مراکز روزانه و مددجویان بالای ۱۸ سال و فاز چهارم پرسنل شاغل و ویزیت در منزل هستند که سعی بر این شده این افراد هرچه سریع‌تر واکسینه شوند.


پورشبانان گفت: بهزیستی با تشکیل گروه هدف به شناسایی مددجویان بی‌سرپرست یا معلولان خاص حاشیه شهر یا فقرنشین اقدام کرده و به این مناطق مراجعه و افراد را شناسایی و دستور فوری مشکلات در دستور کار این سازمان قرار گرفت.


انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.