سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون ۱۶۸۸ خودرو در لرستان به دلیل تخلفات کرونایی

رئیس پلیس راه لرستان از اعمال قانون هزار و ۶۸۸ خودرو در استان به دلیل تخلفات کرونایی خبر داد و گفت: در بازه زمانی اعلام محدودیت‌های تردد شاهد کاهش ۳۷ درصدی ورود خودرو‌های غیربومی بوده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، مصطفی دالوند،رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به اعمال قانون تخلف‌های کرونایی در لرستان، اظهار کرد: از زمان اجرای محدودیت‌های تردد تا پایان روز جمعه ۲۹ مردادماه ۴ هزار و ۲۲۵ تذکر به رانندگان متخلف داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این بازه زمانی، ۳ هزار و ۶۰۰ خودرو با پلاک‌های غیربومی از مبادی ورودی استان عودت داده شدند.

رئیس پلیس راه لرستان از اعمال قانون هزار و ۶۸۸ خودرو در استان به دلیل تخلفات کرونایی خبر و ادامه داد: در بازه زمانی اعلام محدودیت‌های تردد شاهد کاهش ۳۷ درصدی ورود خودرو‌های غیربومی بوده‌ایم.

دالوند، مخدوش کردن پلاک‌ها را خلاف قانون عنوان و تصریح کرد: هرگونه تخلف در زمینه دستکاری و یا مخدوش کردن پلاک از سوی پلیس به جدیت پیگیری و مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: تا پایان محدودیت‌ها ورود هرگونه خودرو غیربومی به لرستان و خروج خودرو‌های بومی از استان ممنوع است، ضمن اینکه تردد‌های بین استانی نیز از طریق دوربین‌های هوشمند رصد می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.