سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوی: امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف تیم فولاد مشخص شود/ گرشاسبی می‌تواند پنجره نقل و انتقالاتی تیم را باز کند

محمد علوی سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط این تیم و همچنین جدایی ستارگان فولاد اظهار کرد: متاسفانه در روز‌های اخیر بسیاری از بازیکنان ما به دلیل این که قراردادی با باشگاه ندارند به راحتی با تیم های دیگر مذاکره می کنند و قرارداد می بندند.

او افزود: اکنون بیشتر از ۱۲ بازیکن تیم فولاد قراردادشان به اتمام رسیده است و می‌توانند از تیم جدا شوند. البته مدیران باشگاه باید هر چه سریعتر تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهند و سرمربی تیم را مشخص کنند.

علوی درباره باقی ماندن نکونام در فولاد گفت: جواد نکونام برنامه خود را به باشگاه داده است و حالا این باشگاه فولاد است که باید تصمیم نهایی خود را بگیرد و امیدوارم این تصمیم سریعتر مشخص و نهایی شود و چه بهتر که ماندن نکونام در تیم حتمی شود.

سرپرست فولاد خوزستان درباره جدایی فرشاد احمدزاده و محمد آبشک گفت: این جدایی‌ها طبیعی است و اگر باشگاه به فکر بازیکنان و ثبت قرار داد آن‌ها نباشد تیم به مشکل خواهد خورد و تیم‌های دیگر نیز منتظر ما نمی‌مانند و به فکر تیم خود هستند.

او افزود: با این وضعیت بازیکنان خوب از تیم جدا می‌شوند، اما به امید خدا طی امروز و فردا تکلیف تیم مشخص می‌شود و هم از طرف باشگاه و هم از طرف جواد نکونام اتفاق خوبی پیش آید و بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آینده جذب کنیم.

علوی ادامه داد: وقت تیم ما در حال گذر است و باید هر چه سریع‌تر به فکر بازگشت به شرایط عادی خود باشیم و تکلیف تیم را مشخص کنیم.

علوی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: با درایتی که از گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه دارم احساس می کنم صد در صد می‌تواند این پنجره را باز کند، چرا که می‌دانیم به دنبال عملی شدن این اتفاق است و به امید خدا پنجره نقل و انتقالاتی تیم به زودی باز شود.

محمد علوی در ارتباط با جذب بازیکن جدید گفت: نقل و انتقالات تیم ما به سرمربی بستگی دارد و او تشخیص می‌دهد و به همین دلیل تاکنون اسم بازیکنی مشخص نشده است.

علوی در انتها گفت: امیدوارم هر چه سریعتر تصمیم گیری‌های نهایی در باشگاه انجام شود و تکلیف تیم مشخص شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.