سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنابستانی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش:

وقت آن رسیده که از پیله بسته مدیریتی ۴۰ ساله خارج شویم

نماینده مردم سبزوار گفت: آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی ۴۰ ساله خارج شویم؟

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: امروز بنده نمی‌خواهم از برنامه آقای باغ گلی دفاع کنم، بلکه می‌خواهم از خود ایشان و نسل ایشان که حقیقتا مظلوم واقع شده‌اند دفاع کنم. می‌خواهم از جوانانی دفاع کنم که عده‌ای آنها را خام نامیده‌اند، بنده ۱۵ ساله بودم که دیدم ۲۰ ساله‌ها در شلمچه، خرمشهر و در سایر مناطق جنگی چگونه درخشیدند. مگر آنها سابقه وزارت یا وکالت داشتند؟

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۱۵ سال سن داشتم که جوانان ۲۰ ساله در جبهه‌ها بدون سابقه وزارت و وکالت از میهن دفاع کردند؛ سابقه شهید کاوه را نمی‌دانم، اما مدیریت و قدرت تصمیم‌گیری وی را دیده‌ام؛ مگر همت‌ها و باکری‌ها جز عشق و ایثار چیزی در کوله‌های خود داشتند.

وی ادامه داد: ژنرال‌های پرمدعا چه بر سر ملت‌ها آورده‌اند؟ آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی ۴۰ ساله خارج شویم.

عنابستانی افزود: برخی می‌گویند کشور در شرایط حساسی است و فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، باید به آن‌ها گفت آیا در زمان جنگ شرایط بحرانی نبود؛ در این شرایط نیاز به افرادی شجاع، جوان، غیرمحافظه‌کار و کاری وجود دارد تا کشور را به سمت تغییر سوق دهند، وقتی نسیم تغییر بوزد، طوفان شجاعت شکل می‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نسل جوان گذشته ۴۰ سال در مسند وزارت نشسته است، اما نسل کنونی که دارای برنامه است خون دل‌هایی از اصحاب صندلی و ژنرال‌های پرمدعا دیده است که می‌خواهند دست آن‌ها از قدرت کوتاه باشد و این در حالی است که این نسل سکوت کرده است و چشمشان به بازماندگان خیبر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس انقلابی مملو از زخم خوردگان جنگ است لذا باید به نسلی که ایده دارد و فردایی که عاری از ژنرال‌های پرمدعا است فرصت دهد.

وی تصریح کرد: در زمان مسئولیتم در شهرداری مشهد به دانشجویان اعتماد کردم و نتیجه خوبی دریافت کردم. باغگلی دارای برنامه بوده و متخصص است و باید در مظلومیتش گفت زمانی که کسی وی را نمی‌شناخت و برنامه‌هایش را نشنیده بود تخریب‌ها علیه‌اش شروع شد، رهبر انقلاب تأکید کردند فرصت‌ها را در اختیار جوانان بگذارید لذا باید تلاش کنیم اولین دولت گام دوم در اختیار جوان‌ها باشد

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
بله.از سربازی که بهش سیلی زدی چه خبر؟!
عمار
۱۷:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
در مورد معرفی وزیر جوانی که می خواهند رای اعتماد بگیرند برای وزارت وزیری آموزش و پرورش فقط باید گفت بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ایشون در حد مشاوره و برای مشاوره خوب هستند نه در حد وزیر آموزش و پرورش . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
عمار
۱۷:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ایشون در حد مشاوره خوب هستند نه در حد وزیر آموزش و پرورش . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .