سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستی در موافقت با وزارت باغگلی:

باغگلی قطعا آموزش و پرورش را سامان خواهد داد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم به بیان توضیحاتی در موافقت با وزارت باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزرات باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: رهبری فرمودند جا به جایی قدرت در قوه قضائیه امید آفرین است. حضور افراد جدید با اراده ها و ابتکارات نو برای جوانان امید آفرین بوده و این امید آفرینی بسیار مغتنم است. 

راستی در ادامه بیان کرد: این افراد برای صاحبان فکر، نظر و اندیشه نیز فرصتی است که با دقت و تامل خطاهای دوران گذشته را پیدا کنند و راه حل ارائه دهند. بعد از چند دهه فرصتی فراهم شده تا مردم ایران بتوانند رئیس جمهور انقلابی، جهادی و پاکدست داشته باشند.

این نماینده مجلس افزود: در هیچ دوره ای فرزندان راستین انقلاب در متن حکومت نبودند و کم تر زمانی قوه مقننه، قضائیه و مجریه قریب اتفاقشان انقلابی هستند. مجلس انقلابی گل به خودی نزند. امتیازات کابینه رئیسی جوان بودن، جهادی بودن، پاکدست بودن و انقلابی و ولایی بودن و آشنایی با مشکلات کشور است.

راستی اظهار کرد: آنهایی که می گویند جوان بودن باغگلی مشکل ایجاد می کند و  نقطه ضعف دارد توجه کند پیامبر اکرم در چهل سالگی مبعوث شد و امام علی ع در ۳۶ سالگی به امامت رسید. عمده فرماندهان جنگ تحمیلی جوان بودند.  بیش از ۲۰ فرمانده موثر جنگ ما زیر ۲۶ سال سن داشتند. فرماندهان جبهه مقاومت هم بیش از ۸۰ درصد جوان هستند.

راستی ادامه داد: اشکالاتی که گرفته می شود گل به خودی است. مگر شهید رجایی وقتی وزیر شد چقدر سن داشت؟ وی ۴۵ سال سن داشت و بدون تجربه بود. شهید رجایی و سایر نقش آفرینان صداقت و اخلاق داشتند. حاج قاسم می گفت خداوند به اخلاص برکت می دهد. از زمان مطرح شدن وزارت باغگلی همه شروع به انتقاد کرده اند.

وی توضیح داد: آقایانی از خود آموزش و پرورش امروز به این مسئله انتقاد می کنند یک بار بگذاریم فرزندان این انقلاب بیایند. وی قطعا آموزش و پروش را سامان خواهند داد. الان نیازمند فکر نو هستیم. نسلی که زیر پرچم ۲۰۳۰ پرورش یابد نمی تواند مثل جوانان زمان جنگ و انقلاب فعالیت کند.

وی با بیان اینکه جوانانی مثل باغگلی می توانند تحول باور نکردنی ایجاد کنند افزود:  وی قطعا مشکلات معلمان و کارکنان آموزش و پرورش را می تواند رفع کند. ضمن اینکه با دولت سیزدهم همکاری خواهیم کرد و از حق دفاع می کنیم. خیال نکنیم اگر وزیری رای مثبت بگیرد چهار سال وزیر خواهد بود بدون دغدغه. اگر بفهمیم که رئیسی و دولتش از مسیر خارج شده حتما بر علیه این دولت صحبت خواهیم کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: مصلحت مجلس و انقلاب در این است که آدم های با فکر نو روی کار بیایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.