سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای خراسان رضوی این هفته تغییر محسوسی ندارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی طی هفته کنونی تغییر محسوسی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا روز‌های میانی این هفته ثابت است و پس از آن نیز با نوسان اندکی همراه است.

او افزود: کمینه و بیشینه دمای هوای دیروز مشهد به ترتیب ۱۹ و ۳۴ درجه بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در طول امروز و فردا یکشنبه پدیده ابرناکی در خراسان رضوی به ویژه برای مناطق غربی و جنوبی استان افزایش خواهد یافت و پس از آن جوی آرام و آسمانی صاف برای استان پیش‌بینی شده است.

عنایتی با اشاره به وزش باد در خراسان رضوی بیان کرد: از روز سه‌شنبه این هفته وزش باد در خراسان رضوی به ویژه نواحی جنوب شرقی استان شدت می‌گیرد که همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.