سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگشت خودرو‌ها از کهگیلویه وبویراحمد در راستای طرح محدودیت‌های ترافیکی

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۴ مردادماه تاکنون هزار و ۳۹ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از سوی پلیس برگشت داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ بهنام ویسی پور رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۴ مرداد ماه تاکنون هزار و ۲۷۷ دستگاه خودرو نیز در جاده های برون شهری استان از ماموران پلیس تذکر زبانی دریافت کردند.

ویسی پور افزود: همچنین از  ۲۴ مرداد ماه تاکنون رانندگان ۱۵۳ دستگاه خودرو که در برابر قانون مقاومت کردند به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده اند.

او تاکید کرد: براساس مصوبه ملی ستاد کرونا طرح محدودیت های ترافیکی خودروهای غیر بومی در استان تا روز پنجم شهریور ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: محدودیت های اعلام شده برای خودروهای شخصی است و ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافرتی ( با ۶۰ درصد ظرفیت حمل) مشکلی برای تردد ندارند.

او تصریح کرد: همه دوربین های جاده ای سطح استان فعال و پلاک های غیر بومی را مورد پایش قرار خواهند داد و از طریق همین دوربین‌ های سرعت‌ سنج اعمال قانون خواهند شد.

ویسی پور ابراز داشت: در حال حاضر ماموران پلیس راه در همه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر و بر روند ورود و خروج خودروها نظارت دارند.

او از همکاری و تعامل خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا از تردد ها و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.