سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: مقاومت آماده پاسخگویی به تجاوزگری‌ صهیونیست‌هاست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مقاومت آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید و تجاوز از سوی رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری الشهاب، جنبش مقاومت فلسطین حماس در ۵۲امین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی از سوی یک صهیونیست اشغالگر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مقاومت آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید و تهاجم از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مسجدالاقصی است.

مقامت فلسطین حماس امروز (شنبه) در بیانیه‌ای گفت: تهدیدها قریب الوقوع است و مقاومت آماده پاسخ گویی. مقاومت فلسطین، در نبرد شمشیر قدس  ثابت کرد که آماده دفاع و پاسخ به موقع به هرگونه تجاوزگری از سوی اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد الاقصی و فلسطینیان در اراضی اشغالی  هستند.  

این جنبش افزود: مسجد الاقصی خط قرمز ماست و هرگونه حمله به آن با مقاومت شجاعانه مردم ما روبرو خواهد شد. من از مردم فلسطین به علت حمایتشان از مسجد الاقصی در روزی که از سوی رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به آتش کشیده شد، تشکر می‌کنم. همچنین از همه فلسطینیانی که در حمایت از مسجد الاقصی  در نبرد شمشیر قدس  جان خود را فدا کردند و مردم غزه‌ای که تمام این سختی‌ها را تحمل کردند،  قدردانی می‌کنم. 

در ادامه این بیانیه حماس از فلسطینیان خواست تا به حمایت مسجد الاقصی ادامه دهند تا مانع از طرح‌های تخریبی از سوی اشغالگران علیه این مسجد شوند. وحدت کلمه و مقاومت مردم فلسطین سلاحی قوی برای مقابله با اشغالگران و برنامه‌های آنان است.  مقاومت فلسطین همچنین بر تلاش خود برای مقابله با طرح‌های الحاق و گسترش روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و  از مردم فلسطین خواست تا در پیش گرفتن سیاستی واحد هدف خود را در مجامع بین المللی و افکار عمومی جهانی تقویت کنند.

حماس اعلام کرد: روند عادی سازی روابط کشورها با رژیم صهیونیستی به طور کلی مردود و مذموم است و تنها یک ضربه چاقو در قلب فلسطین و خیانت به مسجد الاقصی، قدس و فلسطین خواهد بود. ملت عرب و مسلمان ما باید سریع و قوی حرکت کنند تا صدای فتح و پیروزی برای مسجد الاقصی را بلند کنند و خواستار فسخ کلیه توافق‌ها با این رژیم اشغالگر جنایتکار شوند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پایان در این بیانیه اعلام کرد که آنچه هم اکنون خطرناک و تداوم آتش افروزی ۵۲ سال قبل است، توطئه‌ها و نفوذ شهرک نشینانی است که مسجد الاقصی را در معرض هجوم، حمله و آواره کردن فلسطینیان از سوی اشغالگران قرار می‌دهد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.