سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن ۱۶ تخت به ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، ۱۶ تخت به ظرفیت تخت‌های ICU این بیمارستان اضافه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قنبران رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: با توجه به نیاز شدید بیماران مبتلا به کرونا به تخت مراقبت‌های ویژه ICU، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، ۱۶ تخت به ظرفیت تخت‌های ICU این بیمارستان اضافه شد.

او با بیان اینکه بیماران زیادی با علائم شدید کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کنند، به گونه‌ای که در کمتر از ۲۴ ساعت، تخت‌های ICU جدید پر شد، افزود: ۳۶ تخت نیز در مگا ICU بیمارستان امام (ره) به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است و در حال حاضر ۵۲ تخت ICU در این بیمارستان در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا است.

قنبران با اشاره به بروز علائم بسیار شدید در بیماران مبتلا به کرونای دلتا و نیاز مبرم بیماران به تخت مراقبت‌های ویژه بیان داشت: نزدیک به ۲ هفته است که تخت خالی مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امام خمینی (ره) وجود ندارد و به محض خالی شدن یک تخت ICU، بیمار بدحال دیگری جایگزین می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز تصریح کرد: با وجود اینکه کادر درمان بیمارستان‌ها به شدت تحت فشار هستند، اما حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا هیچ بیماری بدون تخت و خدمات نماند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.