سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۴ ساعته خانواده خمینی تولید کننده ابر پرچم‌های مذهبی

خانواده ۴ نفره خمینی برای تحویل سفارشات ابر پرچم‌های مذهبی ۲۴ ساعته مشغول فعالیتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اعضای خانواده ۴ نفره یغمائیان تولید کننده ابر پرچم‌های مذهبی در شهر خمین این روز‌ها برای تحویل به موقع سفارشات عزاداران ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند.

این خانوده با تولید بیرق‌ها و ابر پرچم‌های مزین به نام اهل بیت (ع) عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می‌دهند و هر ساله ۳۰۰ ابر پرچم درکارگاه کوچکشان که بیشتر شبیه خیمه گاه حسینی است تولید می‌کنند.

تولید پرچم بزرگ اربعین حسینی، پرچم عزای سردار قاسم سلیمانی، انواع بیرق‌های مزین به نام اهل بیت و ابر پرچم‌های مناسبتی تنها گوشه‌ای از افتخارات این خانواده است.

علی یغمائیان پدر خانواده و هنرمند خمینی تحریرگر ابر  پرچم درکنار خانواده هر ساله ابرپرچم‌های محرمی شهر‌ها، هیات مذهبی استان‌های مختلف و کشور‌های اسلامی را تولید می‌کنند.

علی یغمائیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، که حدود ۱۴ سال کار درشت نویسی بر بیرق‌های عزای ابا عبدلله الحسین (ع) را انجام می‌دهد محبت اهل بیت را راز موفقیت خود می‌داند.

این هنرمند برگزیده استان مرکزی در ابتدا کار را از منزل خود آغاز کرد و از سال گذشته با کمک مدیر عامل کارخانه پرشین نوین پرچم خمین در یکی از کارگاه‌های متروکه توانست هنر خود را رونق بخشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.