سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در جاده های مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازده زمانی ۲۴ تا ۲۹ مرداد امسال در مبادی ورودی استان شاهد کاهش ۲۱ درصدی تردد خودرویی بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد حسین نصیری‌ راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازده زمانی ۲۴ تا ۲۸ مرداد امسال ۴۵۵ هزار و ۶۳۶ وسیله نقلیه  از جاده های مواصلاتی استان عبور کرده اند که این تعداد در پارسال ۵۷۷ هزار و ۵۹۶ مورد بوده است.

نصیری راد افزود: متوسط تردد ساعتی از ۲۴ تا ۲۸ مرداد پارسال ۱۹۳ دستگاه بوده که آمار این بازده زمانی در امسال ۱۳۸ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۲۸ درصدی متوسط تردد ساعتی را شاهد بوده ایم.

او بیان کرد: با هماهنگی فرمانداران مسیر  بیش از ۶۰ نقطه تفرجگاهی و گردشگری و گلوگاه که پیش‌بینی می‌شد تجمع صورت گیرد در این استان بسته شده است.

نصیری‌راد عنوان کرد: کشیک‌ های شبانه‌روزی دستگاه‌ های سبک و سنگین راهداری آماده هستند تا هر مکانی را  که ستاد کرونا اعلام کند نسبت به بستن آن اقدام کنیم.

او ابراز داشت: در پایانه‌ های مسافربری  پذیرش مسافر در ناوگان سواری و اتوبوسی به صورت ۵۰ درصد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد ولایی
۰۹:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مگه استانتان جاده هم دارد ؟؟؟!!که با افتخار کاهش یافت !!!!!جاده مال رویی برا کسانیست که ::: با یبار آمدن وسیله شان تیکه تیکه شود !!!!! واقعا ؛؛؛؛واقعا :::: بعد از چهل سال از شمال شرق تا شمال تا مرکز تا شمال غرب ایران آباده ::::اما ۰۰۰۰۰۰ حد اقل بصورت دستی جاده تان را درست کنید !!!!!!((((( ))))))))