سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار و شهردار قم درگذشت غلامرضا جانقربان را تسلیت گفتند

سرمست و سقائیان نژاد در پیام های جداگانه درگذشت معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم را تسلیت گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، متن پیام های تسلیت استاندار و  شهردار قم در پی ارتحال غلامرضا جانقربان،معاون فقید معماری و شهرسازی شهرداری قم به این شرح است:

پیام تسلیت استاندار قم 


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت معاون پرتلاش و با سابقه شهرداری قم مهندس « غلامرضا جانقربان» موجب تالم و تاثر فراوان شد.


فعالیت ها و خدمات ایشان در عرصه مدیریت شهری ، زمینه ساز توسعه و پیشرفت بوده و مردم شریف و قدرشناس قم زحمات مرحوم مغفور را از یاد نخواهند برد.


 اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم، شهروندان قم و جامعه مهندسی استان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

متن پیام تسلیت شهردار قم

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام عزاداری حضرت حسین بن علی علیه‌السلام و یاران باوفایش خبر درگذشت یکی از خادمین با اخلاص شهر مقدس قم و از همکاران گران‌سنگ مجموعه شهرداری قم شادروان مهندس غلامرضا جانقربان موجب تأثر و تألم گشت.

تلاش‌های بی‌شائبه، بی‌وقفه و اثرگذار آن مرحوم و خدمات ارزنده‌ای که در طول سالیان خدمت در شهرداری قم و مسئولیت‌های مختلفی که در این عرصه خطیر بر عهده داشت، باقیات الصالحاتی است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده در سرای باقی.

فقدان “مرد خدمت” شهرداری قم که روز‌های آخر خدمت خود را در این مجموعه سپری می‌کرد و در آینده‌ای نزدیک به بازنشستگی نائل می‌آمد، داغی بزرگ و همیشگی برای ما در مجموعه شهرداری قم خواهد بود و یادش تا ابد ماندگار می‌ماند.

رجاء واثق دارم به‌واسطه خدمات ارزشمندی که از وی در شهر مقدس قم و برای زائرین و مجاورین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها به یادگار مانده است، مشمول الطاف حضرت احدیت خواهد گردید و امیدوارم در سرای آخرت جایگاهی رفیع، آرامشی ابدی و هم‌نشینی با اولیای الهی را نصیب و قسمتش گرداند.

فقدان آن عزیز سفرکرده را به حضور بازماندگان محترم، خانواده داغدار و همکاران شهرداری قم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق صبر بر این مصیبت را برایشان مسئلت دارم.

 غلامرضا جانقربان،معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ظهر امروز جمعه بیست و نهم مردادماه بر اثر ابتلا به کرونا   درگذشت.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.