سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های تسلیت در پی درگذشت مادر شهیدان کریم‌بخش

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهیدان والامقام کریم‌بخش را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مادر ۳ شهید، ۳ جانباز و یک آزاده گیلانی دوران دفاع مقدس از شهرستان بندر انزلی امروز در سن ۸۹ سالگی به رحمت خدا رفت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان

آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در پی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان والامقام کریم‌بخش پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

ارتحال بانوی مؤمنه، ماجده و قهرمان پرور حاجیه خانم طاهره پوربخشی مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و مادر جانبازان سرافراز حر، حبیب و خلیل و آزاده سلحشور علی اصغر کریم بخش را به بازماندگان عزیز تسلیت گفته و ازخداوند منان علو درجات و حشر با فرزندان شهیدش را برای آن مرحومه مسئلت دارم.

پیام تسلیت استاندار گیلان

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز در پیامی درگذشت مادر شهیدان کریم بخش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار گیلان به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

رحلت بانوی مؤمنه و قهرمان‌پرور، حاجیه خانم طاهره پوربخشی مادر گرانقدر شهیدان والامقام داود، حمزه، مسلم و جانبازان سرافراز حر، حبیب، خلیل و آزاده سلحشور علی‌اصغر کریم بخش در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این مادر مقاوم و صبور در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.

این جانب این مصیبت را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده سعیده، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.