سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق بیش از یازده هزار دُز واکسن کرونا طی روز عاشورا در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق یازده هزار و ۲۰۰ دُز واکسن کرونا طی روز عاشورا در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در روز ۲۸ مردادماه همزمان با عاشورای حسینی یازده هزار و ۲۰۰   دُز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شده است.

او با بیان به اینکه بیشترین واکسن تزریق شده با ۶ هزار و ۱۸   دُز مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است، افزود: از مجموع ۶ هزار و ۱۸  دُز واکسن تزریق شده سه هزار و ۴۷۶  دُز در نوبت نخست و ۲ هزار و ۵۴۲   دُز در نوبت دوم تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: شهرستان پاوه با تزریق ۷۷۹ دُز ، اسلام آبادغرب با ۶۶۵  دُز، صحنه با ۶۵۴ دُز و دالاهو با ۶۰۲   دُز بیشترین تزریق واکسن کرونا را در این استان داشته است.

مرادی بیان داشت: بیشترین تزریق واکسن کرونا در نوبت نخست در روز ۲۸ مرداد ماه پس از شهرستان کرمانشاه مربوط به شهرستان پاوه با ۵۶۷  دُز و بیشترین تزریق واکسن در نوبت دوم با ۲۷۷   دُز مربوط به شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه همه روزه حتی در روز‌های تعطیل آماده خدمت‌رسانی به مردم این استان هستند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.