سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

معادن باید مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند

صباغیان گفت: بهره برداری از معادن در گرو انجام مسئولیت‌های اجتماعی آن ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیست و هشتمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق، گفت: این مجمع با هدف همراهی، وحدت مسئولان و تعیین اولویت‌های شهرستان شکل گرفته است.

او به موضوع کارگاه در رابطه با آسیب شناسی مهاجرت به بافق با دو بُعد چالش‌ها و فرصت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی معادن اشاره کرد و افزود: معادنی که می‌خواهند بهره برداری انجام دهند باید در کنار آن مسئولیت‌های اجتماعی خود را هم انجام دهند.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه مهاجرت باید از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم و آسیب هایش را کاهش دهیم تا منجر به نا امنی و آسیب‌های اجتماعی نشود.

صباغیان با بیان اینکه مسئولان با برنامه ریزی تهدید مهاجرت را به فرصت تبدیل کنند، گفت: ابتدا باید پژوهشی از میزان مهاجران انجام شود تا برنامه توسعه و چشم اندازی داشته باشیم.

او تصریح کرد: مسئولان اجرایی احساس مسئولیت بیشتری کنند و مردم هم مطالبه بیشتری داشته باشند تا چرخ‌های رشد و توسعه به فعالیت بیشتری منجر شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.