سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود محموله جدید واکسن به خوزستان؛ واکسیناسیون روز شنبه از سر گرفته می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود محموله جدید واکسن به خوزستان و از سرگیری واکسیناسیون در روز شنبه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به دریافت سهمیه جدید واکسن، واکسیناسیون نوبت اول و نوبت دوم برای متولدین سال ۱۳۶۲ به قبل و سایر گروه‌های هدف از شنبه مجددا در اهواز و سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از سر گرفته می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه واکسیناسیون در خوزستان از سایر نقاط کشور جلوتر است و گروه‌های سنی بیشتری پوشش داده شده اند درخواست شد سهمیه واکسن بیشتری به ما اختصاص پیدا کند که با این درخواست موافقت شد و امیدواریم بتوانیم با توجه به استقبال مردم سرعت واکسیناسیون را هم بالاتر ببریم.

ابول نژادیان بیان کرد: هم اکنون ۱۴ پایگاه تجمیعی و عمومی واکسیناسیون در نقاط مختلف شهر اهواز راه افتاده که همه روزه آماده تزریق واکسن به مردم هستند.

بنا بر اطلاعات علوم پزشکی خوزستان طی چند روز گذشته و پس از استقبال شهروندان خوزستان از واکسیناسیون این استان با کمبود دُز‌های واکسن مواجه شده بود و حالا با ورود محموله جدید مایه کوبی روز شنبه از سر گرفته می‌شود.

استقبال خوب مردم از مایه کوبی در برخی مناطق خوزستان در حالی است که در دیگر نواحی این استان شهروندان تمایلی به تزریق واکسن ندارند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.