سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار احتکار کالا به همت نیرو‌های سپاه شیراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز با اشاره به کشف انبار احتکار کالا، گفت: محتکران حدود ۶۰۰ کیلو چای ایرانی را با برند و برچسب خارجی روانه بازار می‌کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز عنوان کرد: پیرو گزارش‌های مردمی و به همت نیرو‌های بسیجی عملیات این ناحیه، با همکاری اداره صنعت و معدن و نیروی انتظامی انبار کالای احتکار شده در منزلی کشف شد که بعد از اخذ مجوز قضایی و صورت جلسه به کالای قاچاق تحویل داده شد.

او گفت: در این انبار روغن‌های زیتون تقلبی را با روغن‌های زیتون اصل جابجا میکردند و برچسب روغن زیتون اصل را روی درب قوطی‌ها نصب و روانه بازار می‌کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه گفت: محتکران، متاسفانه در این انبار‌ها چای فله‌ای را با برند و برچسب خارجی حک و به همراه انواع نوشابه‌ها و انرژی زا‌ها به تعداد چهار هزار و ۹۹۱ عدد و تعدادی کمپوت و انواع مسکرات را روانه بازار می‌کردند.

او گفت: در این انبار‌ها انواع نوشیدنی‌ها و مسکرات که به صورت قاچاق در منزل فوق احتکار شده بود کشف که در همین رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.