سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا ۶ خانواده بوشهری را سیاه‌پوش عزیزانشان کرد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: قربانیان امروز کرونا در این استان ۴ مرد و ۲ زن در سن‌های۳۱ تا ۷۱ سال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۰۵ نفر به کرونا قطعی است.

او افزود: اکنون، ۸۴۸ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۴۲ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه امروز ۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید، بیان کرد: قربانیان جدید این بیماری در استان شامل یک مرد ۷۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت، ۳ مرد ۶۰، ۴۵ و ۳۱ ساله بدون سابقه بیماری، و ۲ زن ۷۴ و ۴۳ ساله با سابقه بیماری دیابت و چاقی هستند.

او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۹۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴۷ نفر به کرونا دچار بودند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۷ هزار و ۴۳۱ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۶۸۲ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری تاکید کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج کرونا بگذریم و از هم استانی‌ها می‌خواهیم جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.