سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۱ درصد مراجعان به اماکن عمومی استان همدان ماسک می‌زنند

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده۷۱ درصد مراجعان به اماکن عمومی استان همدان ماسک می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،لیدا رفعتی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: بر اساس بازرسی‌های انجام شده از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی منتخب استان در یک هفته گذشته، ۷۱ درصد متصدیان و مراجعه کنندگان به این مراکز از ماسک استفاده می‌کنند.

او افزود: کمترین میزان استفاده از ماسک در مراکز ورزشی با ۴۰ درصد، تالار‌های پذیرایی با ۵۰ درصد و رستوان‌ها با ۶۳ درصد است.

رفعتی میانگین رعایت بهداشت فردی را نیز ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت: تالاهاری پذیرایی با ۵۰ درصد، مراکز ورزشی با ۵۳ درصد و پایانه مسافربری درون شهری با ۶۳ درصد و مهدکودک‌ها با ۶۴ درصد کمترین توجه را به بهداشت فردی داشتند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان در زمینه رعایت پروتکل فاصله گذاری نیز گفت: میانگین رعایت فاصله گذاری فیزیکی ۷۰ درصد است که رعایت این مولفه طی یک هفته گذشته رو به کاهش بوده است.

رفعتی اضافه کرد: نیمی از مراجعان به تالاهاری پذیرایی، پلیس +۱۰، دفاتر پیشخوان و پایانه مسافربری درون شهری با ۵۰ درصد، رعایت پروتکل فاصله گذاری را رعایت کردند همچنین میران رعایت این مولفه در آرامستان‌ها ۵۳ درصد و مهدکودک‌ها ۵۷ درصد بوده است.

اوبیان کرد: طی یک هفته چهار هزار و ۵۹۴ مورد بازرسی از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی منتخب این استان انجام شد که ۵۴۱ واحد به مرجع قضایی معرفی و ۴۰ واحد نیز پلمب شدند.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.