سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین

محدودیت‌های کرونا تردد در مسیر‌های ارتباطی قزوین را ۷۰ درصد کاهش داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: محدودیت‌های جدید کرونا در روز‌های اخیر تردد در مسیر‌های استان را نسبت به قبل از آن حدود ۷۰ درصد کاهش داده است.

منوچهر حبیبی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری‌ها مراجعه نکنند چرا که تا پایان روز شنبه هیچ مجوز ترددی صادر نخواهد شد.

به گفته وی، ادارات، بانک‌ها و اصناف استان قزوین به جز مشاغل و کسب و کار‌های ضروری که فهرست آن‌ها قبل از این اعلام شده تا پایان روز شنبه هفته پیش رو (فردا) تعطیل هستند.

این مسوول با اشاره به تعطیلی تمامی تفرجگاه‌های استان، افزود: هتل‌ها و میهمان پذیر‌های استان نیز در این روز‌ها تعطیل است و تا پایان روز شنبه هیچ مسافری را پذیرش نمی‌کنند.

حبیبی افزود: ورودی‌ها و خروجی‌های مسیر‌های ارتباطی استان نیز به روی خودور‌های با پلاک غیربومی تا روز شنبه همچنان بسته خواهد بود و اجازه خروج پلاک‌های بومی از استان نیز به خودرو‌ها داده نمی‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: برای کاهش شیوع کرونا در موج پنجم چاره‌ای جز قرنطینه عمومی و اعمال محدودیت‌های جدید وجود نداشته است و امیدواریم مردم با همکاری بیشتر در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بهبود شرایط و کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.