سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل مرکز جامع اهدای خون خراسان جنوبی نیازمند تزریق ۴ و نیم میلیارد اعتبار

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مرکز جامع اهدای خون استان برای تکمیل نیاز به ۴ و نیم میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میری مقدم مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ساختمان جامع اهدای خون استان برای تکمیل شدن به ۴ و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: در حال حاضر این مرکز پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و تاکنون ۲ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

او با بیان اینکه هم اکنون در مرکز انتقال خون استان ۱۱ تخت برای خونگیری فعال است، افزود: کمبود تخت و فضای خونگیری در برخی روز‌ها به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا، آماده شدن هرچه زودتر ساختمان جدید را می‌طلبد.

میری مقدم با بیان اینکه ۲۵ تخت در این ساختمان برای خونگیری پیش بینی شده است تصریح کرد: به دلیل نبود اعتبار لازم، کار احداث این ساختمان متوقف شده که امیدواریم با توجه به نیاز استان به یک مرکز جامع اهدای خون مجهزتر، هرچه زودتر اعتبار برای ساخت این مجموعه اختصاص یابد.

مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه با تکمیل و افتتاح این مرکز، توان خونگیری در مرکز استان بیش از ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش می‌یابد، بیان کرد: هزینه تجهیزات و امکانات این مرکز که از اعتبار مورد نیاز بالاتر است، توسط سازمان انتقال خون تأمین و فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.