سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی فرمانده انتظامی استان قم از عزاداران حسینی

سردار میرفیضی از همکاری و هماهنگی مردم ،مسئولان هیئت‌ها و مداحان در سوگواری حسینی قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، از همکاری و هماهنگی مردم، مسئولان هیئت‌ها و دسته جات عزاداری و مداحان با نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات و دستگاه‌های متولی قدردانی کرد.


او  افزود: الحمدالله در استان قم در رابطه با موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری طی بررسی‌های پلیس و دستگاه‌های مربوطه مشخص شد که فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی رعایت شد.  


فرمانده انتظامی استان قم گفت: در روز عاشورا هیئت‌ها و دسته جات در مکان‌هایی که مشخص شده بود ، عزاداری کردند و مردم نیز با برنامه‌هایی که هیئت‌ها و همچنین تولیت حرم مطهر برای جلوگیری از انتشار ویروس داشتند ،همکاری خوبی داشتند و قدردان مردم استان هستیم.


سردار میرفیضی توصیه کرد: با توجه به مواردی که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا به واحد‌های صنفی و مردم  جهت قطع شدن زنجیره انتقال ویروس و کاهش میزان فوتی‌ها اعلام شده است ، ان شاالله به این موضوع کمک کنیم و مهم ترین نقش را خود مردم ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.