سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم روسیه در مسابقات ارتش‌های جهان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امکانات کامل در اختیار تیم‌های حاضر در مسابقات ارتش‌های جهان در ایران قرار گرفت

کلنل فیلاتف میخاییل یوریویچ سرپرست تیم نظامی روسیه در مسابقات ارتش‌های جهان حاضر در اصفهان مطالبی را درباره این مسابقات بیان کرد.

کلنل فیلاتف میخاییل یوریویچ سرپرست تیم نظامی روسیه در مسابقات ارتش‌های جهان (۲۰۲۱) در رشته اربابان سلاح در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این مسابقات گفت: برای ششمین بار در سرزمین تاریخی ایران در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌ایم.کشور ایران با گرمی و مهمان پذیری از تیم روسیه و دیگر تیم‌ها استقبال کرده است و تمامی امکانات به بهترین شکل مهیا شده است.

سرپرست تیم اعزامی کشور روسیه با اشاره به آماده سازی میدان مسابقات افزود: برنامه ریزی‌های مسابقات به نحو شایسته انجام شده و نیازمندی‌های لازم از جمله زمین مسابقه، سلاح، تجهیزات و تمامی امکانات به خوبی در اختیار تیم روسیه و دیگر تیم‌ها قرار گرفته است.

وی به شرایط آمادگی تیم روسیه اشاره کرد و گفت: علی‌رغم هوای گرم و شرایط جوی سخت، از امکانات رضایت کامل داریم و با انرژی کامل برای رقابت‌ها حاضر خواهیم شد.

کلنل فیلاتف میخاییل یوریویچ در پایان با اشاره به شرایط کرونایی ادامه داد: تعداد کشور‌های شرکت کننده بخاطر کرونا کم شد، اما قطعا کیفیت مسابقات در حد بسیار بالایی قرار دارد و هیچ گونه تاثیری در روند کیفی مسابقات و نیرو‌های شرکت کننده نخواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.