سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرشاسبی: امیدواریم به همراه نکونام به افتخارات خودمان ادامه دهیم/ در روز‌های آینده پنجره نقل و انتقالاتی فولاد باز می‌شود

حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با شرایط تیم خود و انتخاب سرمربی فولادی‌ها در فصل جدید اظهار کرد: بعد از این که مدیریت تیم را بر عهده گرفتم متوجه شدم که قرارداد اعضای کادرفنی و تعداد زیادی از بازیکنان تمام شده بود و از طرفی هم پنجره نقل و انتقالاتی تیم همچنان بسته است.

او ادامه داد: بر همین اساس جلسه خوبی را با جواد نکونام برگزار کردیم و به نتایجی هم رسیدیم و به امید خدا در چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد و امیدواریم به همراه نکونام به افتخارات خودمان ادامه دهیم.

گرشاسبی درباره نقل و انتقالات تیم فولاد افزود: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ما توسط فدراسیون فوتبال صورت گرفته و با توجه به جلسه خوبی که با ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم قرار بر این شد که پنجره نقل و انتقالات ما باز شود تا رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش به ما اعلام شود.

او افزود:احساس می‌کنم بعد از این تعطیلات پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود و ما هم می‌توانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. البته در شرایط فعلی امیدواریم ابتدا تکلیف سرمربی مشخص شود و بعد با نظر او بازیکنان خود را جذب کنیم.

گرشاسبی درباره جدایی ستاره‌های فولاد به دلیل جدایی سعید آذری از این تیم گفت: این‌ها همه شایعه است. مدیر قبلی تیم هم اکنون کمک می‌کند تا مشکلات تیم رفع شود.

او ادامه داد: سعید آذری از دوستان خوب ما است و در این تیم زحمات بسیار زیادی کشیده است و به امید خدا همه کمک کنیم تا فولادی پر قدرت را برای رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.