سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: امیدوارم رنگ مدال هایمان بهتر از پارالمپیک ریو باشد

رئیس انجمن پارا دو و میدانی کشورمان در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دو و میدانی کشورمان درباره شرایط این رشته قبل از اعزام به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: ۱۶ ورزشکار پارا دو و میدانی به این مسابقات اعزام می‌شوند. ۶ نفر در بخش کم بینایان و نابیانان و ۱۰ نفر هم در بخش جانبازان و معلولین در پارالمپیک شرکت خواهند کرد. تا ظهر دیروز، ورزشکارانمان، تمرینات خوبی انجام دادند و هیچ ورزشکار آسیب دیده‌ای نداریم. رکورد‌های قابل قبولی در این اردو‌ها به ثبت رسید که بسیار امیدوار کننده بود. ان شا الله بتوانیم در مسابقات پارالمپیک هم رکورد‌های خوبی از خود به جای بگذاریم و باعث افتخار کشورمان شویم.

او ادامه داد: در ۵ گروه تیم پارالمپیک کشورمان به توکیو اعزام می‌شود. امروز با ۲ ورزشکار و ۳ مربی، به عنوان اولین کاروان اعزام می‌شویم. سایر ورزشکاران ۳۱ مرداد و ۳ شهریور، به توکیو اعزام خواهند شد.

رضایی در مورد پیش بینی خود از مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: ما حدود یک سال است که تمریناتمان را به صورت جداگانه شروع کردیم. در کیش، لاهیجان و تهران اردو‌های خوبی برگزار کردیم. امیدوارم رنگ مدال هایمان، بهتر از پارالمپیک ریو باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.