سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا:

تاکنون بیش از ۵ هزار تن از کارکنان ناجا در راه امنیت کشور شهید شده اند

سردار عبدی گفت: ماه و روزی نیست که کارکنان نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در مقابل هجوم و حمله افراد مسلح و قاچاقچیان شهید و یا جانباز نگردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار یونس عبدی در مراسم وداع با شهید مالک رسولی نیک که در شهرستان شادگان برگزار شد، گفت: افتخاری است برای نیروی انتظامی که در ۸ سال دفاع مقدس نزدیک به ۸ هزار نفر از کارکنان داوطلبانه از جان خودشان گذشتند و بعد از آن نیز بیش از ۵ هزار نفر از این کارکنان برای برقراری نظم و امنیت جان خود را نثار کردند و این زنجیره کماکان در نیروی انتظامی باز است.

او افزود: بنده به نمایندگی از فرمانده نیروی انتظامی کشور در استان خوزستان حاضر شدم تا پیام تبریک و تسلیت را به خانواده شهید والامقام شهید مالک رسولی نیک و کارکنان زحمتکش ناجا در استان خوزستان را ابلاغ کنم.

سردار عبدی بیان کرد: شهدای نیروی انتظامی همواره جهت برقراری نظم و امنیت از جان خود می‌گذرند که تاَسی از شهدای کربلا و شهدای ۸ سال دفاع مقدس است و ماه و روزی نیست که کارکنان نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت و دفاع از آسایش عموم هموطنان در مقابل هجوم و حمله دشمنان نظام، معاندین داخلی، سارقان مسلح و قاچاقچیان به فیض شهادت و یا جانبازی نائل نگردند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.