سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال وقوع بارندگی در غرب و جنوب استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در غرب و جنوب استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه افزایش ابر از فردا جمعه در نیمه غربی انتظار می‌رود، گفت: احتمال بارش در مناطق فریدونشهر و سمیرم در روز یکشنبه هفته آینده وجود دارد که شدت آن قابل توجه نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد گرم‌تر می‌شود، افزود: دما تا روز‌های شنبه و یکشنبه پیش رو روند افزایشی دارد که به ویژه در کمینه دما و در ساعات اول وقت خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، خاطرنشان کرد: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود که در نیمه شرقی و شمالی استان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد، اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت پیش رو است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.