سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به مددجویان زنجانی

صفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه  به مددجویان کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت هزار و ۲۳ فقره تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت:  بیش از ۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.


او بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹۳۷ فقره تسهیلات حمایتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد  پرداخت شده است،  افزود: بیش از ۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان تسهیلات در قالب کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن، امور فرهنگی و تحصیلی و درمانی بوده است.

صفری ادامه داد: بیش از یک میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنۀ کارآفرینی نیز به منظور ایجاد ۸۶ طرح اشتغال و آموزش کسب و کار از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.