سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان مغازه با ۲۰ فقره سرقت در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری ۲ سارق مغازه با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت مغازه توسط سارقان در سطح شهرستان نظرآباد، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان در یک گروه ۲ نفره با شناسایی مغازه‌های فاقد دوربین و دزدگیر، در ساعات پایان شب اقدام به سرقت لوازم آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جامانده در اماکن سرقت شده، در نهایت ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۲۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند که در این رابطه مقداری اموال مسروقه در محل اختفای آن‌ها کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ اسداللهی در پایان با بیان این که متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند، گفت: تجهیز اماکن تجاری به تجهیزات بازدارنده مانند دوربین و دزدگیر تا حد زیادی آن‌ها را از گزند سارقان در امان نگه می‌دارد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.