سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا در دزفول

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از تزریق ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمشی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: جمعیت هدف تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ۱۹۰ هزار نفر است و تاکنون ۱۲۰ هزار دز واکسن در دزفول تزریق شده است.

او بیان داشت: توزیع سهمیه واکسن به صورت کشوری است که خوزستان و به طور خاص دزفول از پوشش جلوتری نسبت به کشور برخوردار است به گونه‌ای که سن واکسیناسیون در استان خوزستان ۱۰ سال از کشور جلوتر است.

قمشی افزود: روند واکسیناسیون به خوبی در شهرستان انجام می‌شود و سهمیه دریافتی واکسن در دزفول به گونه‌ای مدیریت شد که در طول هفته مصرف شود، اما با توجه به تعطیلات و مراسم‌هایی که در این هفته داشتیم تصمیم گرفتیم سرعت واکسیناسیون را در روز‌های گذشته بالاتر ببریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ادامه داد: معمولا در هفته سه تا چهار هزار دز واکسن در دزفول تزریق می‌شد،  ولی در پنج روز گذشته به رکورد تزریق ۶ هزار دز واکسن رسیدیم و روز جمعه محموله جدید واکسن را دریافت می‌کنیم و از روز شنبه مجدد روند واکسیناسیون را از سر می‌گیریم لذا شهروندان از این بابت نگران نباشند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم درخواست داریم رعایت اصول بهداشتی را جدی گرفته و مراقب سلامتی خود باشند تا از این پیک بیماری عبور کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.