سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد؛

آمادگی کامل پلیس قم برای تامین نظم و امنیت عزاداران حسینی

سردار اسماعیلی گفت:پلیس قم برای تامین نظم و امنیت عزاداران حسینی، بر اساس مصوبات ستاد کرونا آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار بهادر اسماعیلی ،جانشین فرمانده انتظامی استان قم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین دلایل قیام امام حسین (ع) دانست.


او  با اشاره به این که خدمت به عزاداران حسینی در شهر عش آل الله افتخار بزرگی است، بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان راه اندازی دسته جات سینه و زنجیر زنی در خیابان‌ها و اطراف حرم مطهر ممنوع است و فقط در مساجد و تکایا قابل اجراست و رعایت این مصوبات بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از واجبات است.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم  با تاکید بر این که پلیس استان همیشه و در همه حال آمادگی تامین نظم و امنیت عزاداری‌های مردم شریف استان را دارد تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا که جان مردم را به خطر می‌اندازد اجرای مصوبات ستاد کرونا برای پلیس یک امر ضروری است.

او  مکتب حسینی را یک مکتب فکری است دانست و افزود:در این مکتب تمامی دروس مردانگی، جوانمردی، ایثار، ایمان، جهاد، شهادت، انقلابی بودن و هر چیزی که در تراز جمهوری اسلامی است یافت می‌شود.


سردار اسماعیلی با بیان این که موضوع امنیت در جامعه بسیار مهم است و همه باید در جهت برقراری آن تلاش کنیم، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود و سرمایه‌های اجتماعی در این زمینه استفاده شود.


جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش فرهنگ سازی هیئات مذهبی در کاهش جرایم بیان داشت: پلیس آمادگی کامل را برای تامین نظم و امنیت عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر بر اساس مصوبات ستاد کرونا دارد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.