سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۶ واحد صنایع تبدیلی در استان کرمانشاه

از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ واحد صنایع تبدیلی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کریمی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص جذب سرمایه گذاری در حوزه ایجاد واحد‌های تبدیلی در استان، گفت : با احداث این ۱۶ واحد با ظرفیت ۱۱۷ هزار تن و سرمایه گذاری ۹۸ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۱۹۳ نفر فراهم شده است.

او تعهد احداث واحد‌های صنایع تبدیلی در استان طی امسال را ۴۳ واحد با ظرفیت ۲۵۰ هزار تن در زیربخش‌های زراعی، باغی و دامی عنوان کرد و گفت : این واحد‌ها با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد تومان و با بهره گیری از تسهیلات بانکی و بخش خصوصی احداث می‌شود که با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال حدود ۷۳۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان افزایش صادرات را یکی از برنامه‌های اصلی استان در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: با ابلاغ تسهیلات ویژه امکان احداث واحد‌های بیشتر و افزایش ظرفیت واحد‌های صنایع تبدیلی در امسال فراهم می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ۲۴۴ واحد صنایع تبدیلی در زیربخش‌های زراعی، باغی، دامی و سردخانه‌ای با ظرفیت ۲ میلیون و ۴۴۳ هزار تن در استان کرمانشاه فعال هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.