سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنوف مشهد موظفند کپسول های اکسیژن خود را به مراکز درمانی واگذار کنند

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: صنوف مصرف کننده کپسول‌های اکسیژن مانند صنف صافکاران و برخی دیگر از صنوف تولیدی طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا موظف شدند که کپسول‌های خود را به صورت امانت به مراکز درمانی واگذار کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به گسترش بیش از حد شیوع کرونا و نیاز به کپسول اکسیژن ویژه بیماران کرونایی، کپسول‌های اکسیژن دیگر به مصارف صنفی و صنعتی نخواهد رسید و به این منظور نیز کپسول‌های اکسیژن زیادی از صنوف جمع آوری شده است.

او افزود: صنف تجهیزات پزشکی نیز کپسول‌های اکسیژن عرضه کرده، اما نیاز بیش از حد و تولید کپسول‌های اکسیژن در خراسان رضوی به ویژه مشهد هم محدود است بنابراین در شرایط کنونی از خارج استان نیز برای تامین کپسول اکسیژن اقدام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: با توجه به درگیری تعداد زیادی از همشهریان و اصناف و به تبع آن مراجعات فراوان به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها اقلام مصرفی مانند دارو، سرم و کپسول اکسیژن به شدت کمیاب یا گران شده است که تامین آن برای مردم و همچنین بیمارستان‌ها مشکل است.

بنانژاد بیان کرد: برای کمک به بیماران و به پاس قدردانی از کادر درمان با کمک بسیج اصناف و همراهی گسترده مردمی پویشی به نام "نذر نفس" از سوی اتاق اصناف مشهد ایجاد شده که در این پویش کمک‌های مردمی در قالب مالی و کالایی جمع آوری و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و کمیته نیازسنجی استانداری هزینه خواهد شد.

او تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۵۳۲۳۲ در بانک ملی به نام اتاق اصناف مشهد برای این امر خیر در نظر گرفته شده است و اعضای زیرپوشش اتحادیه و مردم می‌توانند مبالغ خود را به این شماره کارت واریز کنند و یا کالا‌های خود را به اتاق اصناف مشهد تحویل دهند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.