سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع روزانه چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از توزیع روزانه چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سید علی موسوی جم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط این نهاد دایر شده است.

او افزود: این آشپزخانه در مرکز استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر و همزمان با نخستین روز ماه محرم فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان بیان کرد: برنامه این نهاد در ایام ماه محرم بهره‌گیری از جذب مشارکت تمام خیران، مسئولان و مردم نیکوکار استان برای رفع نیاز‌های معیشتی، بهداشتی و درمانی مددجویان و خانواده‌های نیازمندان است.

موسوی جم گفت: در ایام محرم و صفر روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در سطح استان و یک هزار پرس در سنندج طبخ و در بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در کنار طبخ غذای گرم، بسته‌های غذایی در قالب جیره خشک نیز توزیع می شود افزود: کمک‌های جمع آوری شده و غذا‌های طبخ شده در مرکز استان به صورت روزانه و با اولویت مناطق محروم، روستایی و مرزی توزیع می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۷۳ هزار خانوار درقالب ۱۵۲ هزار نفر از مردم استان کردستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.