سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

نماز ظهر عاشورا در فضای باز منطبق با شرایط کرونایی برگزار می‌شود

امسال نماز جماعت ظهر عاشورا در فضای باز، با رعایت فاصله اجتماعی و با وسایل شخصی منطبق با شرایط کرونایی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد، با عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: یکی از سنت‌های ارزشمند در روز عاشورا اقامه نماز جماعت ظهر عاشور است؛ عزاداران حسینی ضمن عزاداری در عاشورا به امام حسین (ع) عملاً اقتدا می‌کنند.

محمودی افزود: اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا در فضای باز و با رعایت فواصل بهداشتی و با وسایل شخصی منطبق با شرایط کرونایی برگزار می‌شود و امید است به واسطه این عرض ادب‌ها بلا و بیماری از جامعه اسلامی دور شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: لزوم تعظیم شعائر دینی و انقلابی ایجاب می‌کند به روضه خوانی و عزاداری منطبق بر مقررات بهداشتی اهمیت داده شود و عشق و ارادت خود نسبت به اهل بیت (ع) را نشان دهیم.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در خصوص مقام حضرت باب الحوائج در تاسوعای حسینی گفت: ابوالفضل العباس (ع) منظومه‌ای از تمام فضایل اخلاقی، علمی، وفاداری و ولایتمداری است که صفت بارز ولایتمداری و امام زمان شناسی الگویی ویژه برای ماست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: قمر بنی هاشم (ع) کسی بود که امان نامه شمر را پس زد و وقتی دستانش را قطع کردند و ایشان فرمودند من از دینم و امام زمانم جدا نمی‌شوم تا زمانی که جان در بدن دارم.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.