سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای بوشهر شرجی‌تر می‌شود

کارشناس هواشناسی بوشهر گفت:با وزش باد‌های جنوبی، شرجی هوا در استان به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اواخر هفته در بیشتر ساعات با وزش باد‌های جنوبی، شرجی هوا در استان به طور نسبی افزایش خواهد یافت و در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

او افزود: همچنین در این مدت در برخی ساعات با افزایش ابر‌های همرفتی یا محلی در برخی نواحی شرقی و بخش‌هایی از جنوب استان، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی بصورت محلی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، جهت وزش باد را تا فردا بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت، پیش‌بینی کرد.

سالاری ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده است و کمترین دما نیز با ۲۵ درجه سلسیوس از بندر امام حسن دیلم گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۴۸ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۳:۰۹، مد دوم ساعت ۱۹:۵۵ و جزر دوم ساعت ۲۱:۴۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.