سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

شیوع موج پنجم کرونا و زنگ خطری که شنیده نمی‌شود

خدرلو با اشاره به افزایش آمار بستری شدگان بخش کرونای این شهرستان گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در معابر شهری خودداری کنند.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و همچنین شرایط حاد بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد ضروری است شهروندان از تردد بی مورد در معابر شهری خودداری و کار‌های غیرضروری خود را به تعویق بیاندازند.

خدرلو افزود: همچنین شهروندان از تردد و سفر امتناع کرده و از انجام امور غیرضروری روزانه خود و نیز مراجعه به بیمارستان برای درمان غیر از کرونا خودداری کنند.

فرماندار مهاباد اذعان کرد: به دلیل شیوع موج پنجم کرونا در کشور و افزایش شمار مبتلایان به این بیماری، برخی محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی و محدودیت‌های خدماتی در بازارچه‌ها و اماکن گردشگری این شهرستان اعمال شده است.

خدرلو با اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر روزانه به طور میانگین ۲۰ نفر در بخش کرونا بیمارستان این شهرستان بستری شده اند، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا نیز هر ماه ۲۰ نفر از شهروندان ما براثر ابتلا به این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: همراه با فوت یک نفر در خانواده تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و روانی زیادی به خانواده وارد شده که براحتی قابل جبران نیست.

انتهای پیام/ س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.