سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اهواز

محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در اهواز اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ فرید کریمی‌زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: برابر ابلاغیه ستاد ملی کرونا به دلیل وضعیت خطر همه‌گیری بیماری کرونا، هیات‌ها حرکت نخواهند داشت. 

او افزود: با توجه به تعصب قلبی مردم در ابراز ارادت خود به سرور شهیدان، جهت جلوگیری از تردد احتمالی، مسیر‌های هر ساله تا مرقد علی ابن مهزیار (ع) در سی‌متری (شریعتی) از چهارراه زند، سه‌راه طالقانی و در ۲۴ متری (آزادگان) از خیابان رضوی تا میدان شهدا، در کیانپارس تقاطع اردیبهشت و از فلکه سوم تا تقاطع نهم کیانپارس و تمامی مسیر‌های دسترسی به این معابر مسدود خواهند شد.

سرهنگ کریمی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های اعلامی از صبح تاسوعا تا شامگاه عاشورای حسینی (ع) اعمال خواهند شد، بیان داشت: مسیر‌های جایگزین، بلوار‌های ساحلی و بلوار آیت‌الله بهبهانی پیش‌بینی شده است و دسترسی کلیه بیمارستان‌ها مشکلی نخواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: انتظار داریم مردم فهیم، قدر و سهم خود را برای از بین بردن هر چه سریع‌تر این بیماری با عمل به دستورات پزشکی و رعایت پروتکل‌ها به جای آورند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.