سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار و آتش سوزی در ایستگاه اصلی نیروگاه برق در بیروت

رسانه‌ها از وقوع انفجار و آتش سوزی در یکی از نیروگاه‌های اصلی برق در پایتخت لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یکی از نیروگاه‌های اصلی برق در پایتخت لبنان طعمه حریق شد.

به گفته شاهدان عینی و خبرنگار خبرگزاری آناتولی، پس از وقوع یک آتش سوزی در یکی از نیروگاه‌های اصلی برق بیروت، تیم‌های اطفاء حریق خود را به محل حادثه رساندند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

بر اساس صحبت‌های شاهدان عینی از وقوع حادثه، قبل از وقوع این آتش سوزی صدای انفجار در سراسر منطقه، جایی که ایستگاه نیروگاه‌های برق در آنجا قرار دارد، شنیده شد.

هنوز از تلفات احتمالی ناشی از این حادثه، اطلاعاتی در دست نیست.

چندی پیش نیز، صلیب سرخ لبنان از انفجار یک تانکر سوخت در منطقه عکار در شمال لبنان خبر داد. در آن حادثه نیز ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۷۹ نفر نیز زخمی و عده‌ای نیز مفقود شدند.

ارتش لبنان اعلام کرد در حال جستجوی پمپ بنزین‌ها و یافتن گاز‌های احتکار شده است. لبنان مدتی است از کمبود نفت و فرآورده‌های سوختی به دلیل تشدید بحران‌های اقتصادی رنج می‌برد.

سعد حریری، رهبر جریان المستقبل هم در واکنش به این حادثه در توئیتر خود نوشت: انفجار دیشب هیچ تفاوتی با انفجار سال گذشته بندر لبنان ندارد. اگر مقام دولتی در این دو حادثه مقصر است از رییس جمهور گرفته تا هر فرد دیگری در دستگاه دولت باید به مردم احترام بگذارد و سریعتر از سمت خود استعفا دهد. دیگر کافی است. زندگی و امنیت مردم در لبنان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.