سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه مطرح کرد؛

ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه تکمیل شد

 رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان مراغه به مبتلایان کرونا اختصاص دارد گفت:۱۳۰ تخت از ۱۶۸ تخت این مرکز درمانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته و همه این تخت‌ها اکنون پر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت:با تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه  طی دیروز، ۲۰ تخت دیگر به صورت اضطراری برای مبتلایان به کرونا در این مرکز درمانی ایجاد و نیروی انسانی مورد نیاز نیز از طریق بیمارستان‌های سینا و بهشتی تامین شد.

او به ظرفیت سایر مراکز درمانی شهرستان مراغه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت تداوم این روند تنها می‌توان ۴۰ تخت  در مراکز درمانی بهشتی و سینای این شهرستان برای مبتلایان به کرونا اختصاص داد.

او اضافه کرد: اکنون روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰ نفر بستری و ۱۵۰ بیمار سرپایی کرونا در سطح شهرستان شناسایی می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا در این شهرستان بیان کرد: اگر تعداد بستری‌های کرونا به همین منوال افزایشی باشد، وضعیت کرونا در مراغه طی روز‌های آینده از قرمز به سیاه تغییر خواهد کرد.

تنومندضرورت استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تجمع بدون توجه به ضوابط بهداشتی می‌تواند شرایط کرونا در سطح شهرستان را وخیم‌تر کند.

او ادامه داد: کادر درمانی به شدت خسته و تحت فشار هستند و مردم این شهرستان باید از طریق رعایت ضوابط بهداشتی از افزایش حجم کاری آنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.