سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود معاون کل وزیر بهداشت به کرمان

عصر امروز و در پی بحرانی شدن وضعیت کرونای استان کرمان، معاون کل وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت رسیدگی به بیماران کرونایی وارد کرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ؛  حریرچی معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز برای بررسی روند درمان بیماران کرونایی و واکسیناسیون مردم به کرمان آمد. 

 حریرچی ابتدا از مرکز واکسیناسیون بلوار حجاج و سپس مرکز واکسیناسیون شهید لنگری زاده کرمان بازدید و سپس درمرکز ویزیت و درمان سرپایی بیماران مشکوک به کرونا با مردم و کادر درمان از نزدیک‌گفتگو کرد.

معاون وزیر بهداشت درمان سپس در جلسه داخلی با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مدیران دانشگاه و بیمارستان افضلی پوروضعیت رسیدگی به بیماران کرونایی را بررسی کرد.

معاون کل وزیر بهداشت با قدر دانی از زحمات کادر درمان گفت:برای مبارزه‌ی بهتر با کرونا باید انجام آزمایش از افراد را بیشتر کنیم و واکسیناسیون‌گروه‌های سنی اعلام شده نیز بسرعت انجام گیرد..

 حریرچی افزود: کرمان همچون دیگر استان‌های جنوب کشور بسیار آمار بستری بالایی دارد و بیماری بسیار شدت گرفته اماخوشبختانه با توجه به تجربه موج‌های قبلی مدیریت خوبی شده و در زمینه سرم و دارو در این استان کمبودی نیست.

معاون وزیر بهداشت درمان تاکید کرد: برای مبارزه بهتر با بیماری باید هم‌پروتکل‌ها بیشتر رعایت شود وهم روند واکسیناسیون سرعت بگیرد که در شهریور و مهر واردات افزایش می‌یابد و تولیدات داخل هم بیشتر خواهد شد.

به گفته او مردم برای دریافت واکسن حتما باید در سامانه ثبت نام و بدون ثبت نام از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.