سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو:

حقمان است که بازیکن می‌فروشیم/ رحمتی به بیراهه می‌رود

مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهر خودرو به اظهارات مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مالکیت باشگاه  اظهار کرد: ما تیم شهر خودرو را تحویل گرفتیم و در این باشگاه مستقر شدیم. جلسه‌ای برای هماهنگی با مسئولان استانی قرار است روز شنبه هفته آینده برگزار شود و مشکلی در این باره نداریم. نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و تیم شهر خودرو را به ما تحویل دادند.

معمایی درباره اظهارات مهدی رحمتی مبنی بر اینکه مدیران جدید باشگاه شهر خودرو بازیکنان مطرح را می‌فروشند، گفت: متاسفانه تعدادی از  بازیکنان را رحمتی و مدیران قبلی فروختند و کارشان خلاف قانون  بوده است. دادستانی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشته بود که مدیریت باشگاه شهر خودرو به طور موقت در اختیار هیئت فوتبال استان خراسان رضوی باشد، اما به مدیریت جدید اختیار نداده بودند که بازیکن بفروشند و آن‌ها تخلف کردند. ما اگر بازیکنی را بفروشیم حقمان است، چون  تیم شهر خودرو برای خودمان است. 

مدیران قبلی شهر خودرو خلاف قانون بازیکن فروختند 

او افزود: البته مدیران قبلی باشگاه شهر خودرو  خلاف قانون چند بازیکن را فروختند که با آن‌ها بحث حقوقی داریم و این مسئله را پیگیری می‌کنیم. در مجموع ما هر کاری کنیم اختیارش را داریم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه در حال فروش بازیکن در هتل هستید، گفت: بله، ممکن است جلسات خود را در هتل بگذاریم و تیم شهر خودرو برای ما است و همه کار می‌توانیم انجام بدهیم. رحمتی به بیراه می‌رود و ما می‌خواستیم با او صحبت کنیم، اما متاسفانه  موضع خود را با این صحبت‌ها مشخص کرد.

معمایی درباره اینکه مهدی رحمتی برای فصل بعد  لیگ برتر فوتبال همچنان سرمربی تیم شهر خودرو است، گفت: ما نظر خود را درباره مهدی رحمتی در موعد مقرر اعلام می‌کنیم.

رضایت نامه نعمتی را هنوز نداده ایم 

او درباره اینکه به علی نعمتی بازیکن شهر خودرو رضایت نامه داده شده است، گفت: نعمتی در حال مذاکره با ما است. در حال حاضر رضایت نامه‌ای به نعمتی نداده ایم. همچنین با قاسمی نژاد هم صحبت می‌کنیم و نمی‌خواهیم تیم ما برای فصل بعد ضعیف شود.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به علت پرداخت نشدن پول مربی خارجی سابق خود بسته می‌شود، گفت: نه، مشکل  مربی خارجی حل و فصل شد.

معمایی در پایان درباره اقدامات باشگاه شهر خودرو  برای تقویت تیم برای فصل آینده گفت: برنامه خود را برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.