سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخزن های آب در روستاهای جنوب غرب خوزستان توزیع شد

مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان از توزیع یک هزار مخزن آب در برخی از روستاهای جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان مکی یازع ، مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان گفت:یک هزار مخزن آب ۵۰۰ لیتری بین اهالی روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در منطقه جنوب غرب خوزستان توزیع شد.

او افزود:این مخازن آب بیشتر در روستاهای دارای مشکل آب به خصوص روستاهای شهرستان شادگان از جمله روستای منصوره و در آبادان در رستاهای تنگه بین مردم توزیع شد تا آب آشامیدنی مورد نیاز خود را ذخیره کنند.

یازع ادامه داد:ه تعداد ۱۰۰ مخزن آب ۵۰۰ لیتری نیز به کمیته‌ امداد امام خمینی شهرهای اروندکنار و آبادان اهدا شد تا بین مددجویان فاقد مخزن ذخیره آب توزیع شوند.

او با بیان آنکه یک‌هزار مخزن آب بین روستاهای دارای تنش آبی درجنوب غرب خوزستان توزیع شد گفت:مخازن آب از محل کمک‌های مردمی داخل و خارج کشور برای کمک به آسیب‌دیدگان از تنش آبی در منطقه خریداری و توزیع شد.

او  به تهیه و توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک استاندارد بین هیات‌های عزاداری و موکب های حسینی در آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و  از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم نیز تهیه و بین هیات‌های عزاداری منطقه خبر داد.

مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان اظهار داشت:۶ کامیون آب معدنی نیز بین روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

یازع در پایان بیان کرد: تعداد ۲۰ عدد کپسول اکسیژن نیز که به صورت امانی تهیه شده برای تجهیز مصلای جمعه آبادان به عنوان محل اضطراری بستری بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.