سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ویژه بیماران حاد تنفسی در مشهد

بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید "علی نجفی"، ویژه بیماران حاد تنفسی، روز سه شنبه در آیینی با حضور سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  در آیین بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید "علی نجفی"، که به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته است، استاندار خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا (ع) به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند.


سرتیپ سیدحسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور در سخنانی در این مراسم گفت: بیمارستان حاد تنفسی شهید نجفی دارای ۲ بخش تخصصی حاد تنفسی و بخش آی. سی. یو با ۸ تخت ویژه است.


او افزود: این بیمارستان در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در سه طبقه ساخته شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور ادامه داد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی ویژه کرونا که اکنون شاهد افتتاح آن هستیم، از سال گذشته در قالب بهداری سپاه فعال بود که در مدت کمتر از ۷۲ ساعت با تغییر کاربری و با تامین تجهیزات پزشکی لازم به بیمارستان ویژه بیماران کرونایی اختصاص یافت.


مرتضوی بیان کرد: تامین تجهیزات مربوطه با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.


او تصریح کرد: در مدت چند روزی که با دستور فرمانده کل قوا این بیمارستان برای کمک به بیماران حاد تنفسی تجهیز و آماده افتتاح شد، جلوه‌هایی دیگر از دوران دفاع مقدس و اقدامات جهادی را از سوی همه همکارانمان شاهد بودیم.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.