سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان پایین رعایت موارد بهداشتی در هیات های عزاداری آبادان

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان از میزان ۴۰ درصدی رعایت موارد بهداشتی در هیات‌های مذهبی این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، ساسان قربانی معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در برخی تکیه ها چای و قهوه بین شهروندان توزیع می شود و این در حالی است که توزیع نذری ممنوع است.

او اظهار داشت: تذکر لازم به هیات هایی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند داده شده است و انتظار می رود ستاد ملی مبارزه با کرونا با آنها برخورد کند.

قربانی  ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی که شهرستان آبادان دارد انتظار می رود عزاداران حسینی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی کادر درمان را بیشتر همراهی کنند.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: رعایت موارد بهداشتی علاوه بر احترام به قانون و مقررات بهداشتی و اجتماعی، از شیوع بیماری جلوگیری می کند و درحال حاضر فقط ۴۰درصد هیات های مذهبی موارد بهداشتی را رعایت میکنند.

او بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های آبادان و ظرفیت رو به تکمیل آنها از مردم در خواست می‌شود برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.