سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۹ درصد اصناف و کسبه شهرکرد محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرد‌ه‌اند

معاون نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری همراهی اصناف این استان در محدودیت‌های جدید کرونایی را مطلوب و در شهرستان شهرکرد بالای ۹۹ درصد ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت‌هاس جدید کرونا در نبرد با پیک پنجم شیوع ویروس از سوی اصناف و کسبه در شهرستان شهرکرد ۹۹ درصد رعایت شده است.

او افزود: در سایر شهرستان‌ها نیز رعایت محدودیت‌ها با همکاری خوب اصناف همراه شده است، اما در مجموع در نخستین روز از اعمال محدودیت‌ها ۱۰ واحد صنفی ناقض بهداشت، پلمب شد.

او ادامه داد: برای واحد‌های صنفی متخلف علاوه‌بر تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات، پلمب ۲ هفته‌ای اعمال می‌شود.


بیشتر بخوانید


قائدامینی نظارت بر بازار استان را در دو نوبت صبح و عصر اعلام کرد و گفت: در شهرستان شهرکرد سه گروه ۲ نفره در صبح‌ها و سه گروه در عصر‌ها بر اصناف نظارت دارند و در هریک از شهرستان‌های دیگر یک اکیپ در هر ۲ شیفت صبح و بعدازظهر فعال است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به جز اصناف گروه شغلی یک، سایر اصناف باید به طور کامل تعطیل باشند، اظهار داشت: این در حالی است که در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی در گروه شغلی یک نیز نظارت‌ها سختگیرانه است و چنانچه تخلفی گزارش شود مطابق قانون با آن واحد صنفی برخورد می‌شود.

قائدامینی خاطر نشان کرد: در گشت‌های مشترک بازرسانی از مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.